gage yoo hiç olmadı son iki aydır yapıyorum zaten hiç ağrı sızı olmadı bende öyle çok üzerine düşüp saatlerce yapmıyorum ki vakit buldukça ısınana kadar yorulana kadar yapıyorum tamam
ayrıca sezeryan doğum sonrası 4 aydan sonra başlanır diye biliyorum ben biraz erken başladım bişe olmadı