Betelgeuse_ ### Anladım canım. Fışkırarak kusma yoksa reflüde olmayabilir çünkü benim kızım fışkırarak kusuyordu süt emince. O zaman dediğiniz gibi alerji olabilir. Kakasında kan gördünüz mü? Benim kızımda 4. Ayında kakasında kan gördüm gta testi yapıldı gizli kan pozitif çıktı. A6 aylıkken test yaptırdım alerji çıkmadı. Ama doktorumuz geç gelen tipli alerji dedi yani zararsız dedi 1 yaşından sonra bu tarz alerjiler geçer dedi. Allaha şükür 8 aylık oldu kakada kan gelmiyor reflüde düzeldi.