Tazesine- sitem değil lütfen yanlış anlamayın ama bebek rahatsız olur. Ben bebeğimi sürekli yalnız yıkadım ilk banyosunu 3 günlükken yaptırdık sadece onda destek aldım, onun haricinde ya tek yada annemle yıkadım (2 aya kadar) 2 güne bir yıkadım. en son alerjiden dolayı alerji doktoruna gittiğimde her gün yıka yağla ve krem sür dedi benim bebeğimin tüm vücudu kabarıp dökülüyordu.