Dün tam 2 ayı doldurduk. Balkondayken babası yanındaydı koşarak geldi Anne dedi diye 😂 bilinçli değil tabi ama eşim baya baya An ne diye heceledi diyo 😂 şahit olamadım malesef 🥲 biliyorum çok erken bilerek dememiştir ama yine de dünden beri anne anne diye kulağına fısıldıyorum tekrar desin diye 😂😂 hatıra olarak kalsın burda 🥲🥰