Dogabebekkk Kızlar son dönemde herkes mom giyiyor bi türlü alışamadım hala almadım almayı düşünüyorum siz beğeniyor musunuz mom jeans ? Hala dar paça yüksek bel skinny jeans seviyorum galiba ben 🥲
Birkullanici Dogabebekkk valla ben doğum yaptım yapalı mom jean giyiyorum çok rahat skiny beni rahatsız ediyor yada bol paça giyiyorum
MinikPrensesannesii Dogabebekkk 2 senedir çok nadir dar paça giyiyorum mom jean daha hoş yüksek bel bi de cropla harika oluyor ya da gömlekle falan çok seviyorum 100den fazla jean var dolabımda 80 tanesi yüksek bel mom jean tarzı 😊
momcan Dogabebekkk ben de heves ettim mom aldım ama 50 kg bende çuval gibi oldu sanki, normal dar kesim olanlar daha iyi duruyor en azından, kalça yok bir şey yok zürafa gibi bacak duruyor 🤭🤭
iremyy Dogabebekkk Skinny jeans seviyorum ben. Mom jeans bir tane var arada giyiyorum. Skinny candır.
Merve MinikPrensesannesii dolabında sadece 3 jean olan ben. Bende jogger eşofman takıntısı var ahshsj 25363738 tane🥹
Morlahana Mom lari cok beğeniyorum ama benim vücuduma asla uymuyor çok cool duruyor bence. Ama mecbur skinny giyiyorum
Dogabebekkk momcan boyunuz kaç ? Çok çok zayıf bir arkadaşım bacakları aşırı zayıf mom aldı ona çok yakıştı aslında. Skinny giyince hiç olmuyor ona mesela 🥲
Sahrabalam MinikPrensesannesii yaa bugun post açtım bu konu hakkında önerdiğiniz diz atmayan tayt markası var Mıdır acaba
Kubra0603 Dogabebekkk hamilelikten önce hep skinny giyerdim. Göbüş çıkınca bacaklar kalınlasınca mom jeans giymeye başladım onuda yakıştırdım aslında ama doğumdan sonra hemen yine skinnylere döndüm onlar ayrımı😅😍
Noname21 Dogabebekkk mom Jean de çok rahat ediyorum ay hatta ben en çok eşofman ve pijama da rahat ediyorum vallahi😀
gibicibicis Dogabebekkk bende yüksek bel skinnyciyim zaten fiziğimde sadece ona uygun mom beğeniyorum üstüme olsa alırım ben esas oversizelardan bıktım
MinikPrensesannesii Dogabebekkk herşeyi giymeyi seviyorum sjsjjs kombin falan yapmaya aşığım sjsj sürekli evde ayna karşısında kombin yapıyorm 😂😂😂
Sefeff Dogabebekkk bende kesinlikle deneyin seveveceksiniz. Bende dar paça severdim ama mom jeans denedikden sonra vazgeçlmezim oldu. Yine yüksek bel tercih ediyorum. Acayip rahat ve kombinlernirse cokda şık oluyor
Birkullanici Dogabebekkk tamam sana da iyi olur ama kimseye bakma sen kendine ne yakıştırıyorsan onu giy 😍