Selam kızlar
Doktor bana polikistik över teşhisi koydu iki aydır ilaç kullaniyoruz eşimle 3-4 gündür idrardan sonra peçeteye kahverengi akıntı şeklinde geldi normalde adet günüm ama kan yok oruç tutsam mi tutmasam mi bilemedim ( pedim iç çamaşırim kirlenmidi sadece peçeteye çok minik geldi ) bilgisi olan varsa bilgilendirirse cooook sevinirim 😊