Nnn canım o dert bende de var bende göğüslerim yara olduğu için 2 ay emziremedim ve şimdi de ne yaparsam yapıyım tutmuyor göğsümü 3 aylık olduk hala çabalıyorum sağıp veriyorum çok yıpratıcı birşey sağıp vermek ama en azından anne sütü alıyor sende pes etme geceleri dene