Yagiz190421 ya bebek yağı olur mustela nemlendirici olur fark etmez demişti. ama bize üzerinde doktor kontrolünde kullanın yazan bir nemlendirici yazdı bu yüzden size söyleyerek vebal alır muyum bilmiyorum ismi excipial lipo%4 emülsiyon yazdı siz yine de herhangi bir nemlendirici kullanın lütfen
bu arada ellediğiniz zaman pütür pütür kuruluk var mı