Merhaba bebeğim yeni üç aylık oldu. Beş gün önce de sünnet yaptık. Ondan mı oluyor bilmiyorum ama iki üç gündür gece uykusunda sürekli öne kalkmaya çalışıyor sağ sola dönüyor kafasını çeviriyor ya da ayaklarını oynatıyor. sabaha kadar uyumuyorum diyebilirim. 10 sn de bir yapıyor. Gaz mı değil mi bikmiyorum… gaz olsa sancı girer ve ağlar ama bu sürekli devam ediyor gözler kapalı ama biraz uzun sürerse uyanıyor mecbur poposunu pışpışlıyorum ya da arada kucağıma alıp geri koyuyorum. İlk aylar çok gazlıydı ağlama krizler olurdu. Tam geçti derken bir de bu çıktı. Sünnetten olabilir mi acaba? Başına gelen varsa lütfen yazsın kafayı yemek üzereyim..