Oğlum 19 aylık 1 haftadır hastaydı doktora götürdük grip dedi. Ancak bugün yine burnu akıyor ve tıkalı ne yaparsam yapayım açılmadı aspiratör, serumfizyolojik, sprey, soğan karanfil gibi artık aspiratör yapmaktan kanadı bıraktım. Nolur bir çare söyleyin etkili çocuk uyuyamıyor emmiyor