Ftmsmy Bu yaşadıklarınız çok normal inanın tüm anneler yaşadı. Bebeğiniz hala kendini anne karnında sanıyor. Amniyon sıvısı ile memenin kokusu aynı olduğu için bebek de bu kokuyu arıyor ve haliyle memenizden ayrılmak istemiyor çünkü kendini orada güvende hissediyor. Bol bol emzirin, sevin, konuşun onunla. Sizin sesiniz de rahatlatır onu. Bir de beyaz gürültü açabilirsiniz rahatlaması için. Yalnız 2,5-3 aylık olunca artık memede unutmamaya çalışın, yatağında pışpışlayın yoksa memede uyumaya alışır ve uykuları çok kısa olur ve bu durum sizi çok zorlar, yaşamış biri olarak söylüyorum.