Alyabebekkk emziriyorsan emzir bol bol ,anne sütü iyi gelir bağışıklığını güçlenirdirir onun dışında korkma ben de korona idim bebeğim 20 günlük izlen bi belirti yoktu test de yaptırmadım belki korona idi ama ben bilmiyorum geçti gitti bir şey olmadı sizde belirti varnmıydı ondan mı test yaptınız