Merhaba bebegimde bir kaç huysuzluk gördükten sonra doktorumuza bahsettiğimiz ek gıda talebinin başladığını söylemişti yaklaşık 20 gün sonra 5 aylik olduğunda aşimiz var ona gittiğimizde ek gıda anlaticakti.ama bu durumdan dolayı siz başlayın dedi bana ben tabi sasirdim ama doktorumuz şunu demek istemiş tattır.. tattır ki zaman kazanalım ztn 3 gün deneye deneye cok zaman kaydediliyor mesela elmanın suyunu denettir armutun vs. İşte masum olanlar muz kabak vs gibi ..
Ama bebeğim anne sütü alıyor sadece elma suyu verebildim 3cay kaşığı içti bugun kendi görüşüm bence puturlu bir sey yemesi mümkün değil çünkü tukurugunu bile yutmuyor daha oyle ağzından akıp gidiyor 🤦♀️ 6ay nerde daha bizimki 4 Ay 10 günlük. Simdi ben elmayı 3.gun de debicem sonra armut denicem galiba sebze nasıl denerim bilmiyorum yani nasıl yutar boğazına kaçarsa.. daha dil atıyor emme refleksi var diliyle itiyor o yüzden
Erken başlayan var mj ne yapabilirim