Fatmanur-737 Merhaba kızlar bebegimde sut alerjisi var 2 aydir evolvia kullaniyoruz ama hic severek yemiyor suan 3 bucuk aylik 90 ml iciyor bazen zorla 120 ml iciyor agliyor sürekli tadı daha iyi olan sut alerjisi icin mama oneriniz var mi ?
Tugce Fatmanur-737 😣 üzgünüm ama tadı en hafif olan evolvia. Fakat yalnızca mama ile besleniyorsa hayvansal protein alması daha değerli. O yüzden tadı metalik olan pregomin as gibi mamalara geçmedsi daha uygun olur. Anne sütü de alıyorsa evolvia devam edilebilir.
Babyfacee Fatmanur-737 aptamil pregomin as içiyor bebeğim. Nestle alfaminoyu da denedim sevdi. Onun kokusu falan çok iyi deneyin isterseniz
Prensannesiiiiiiiiii Biz smilac alimentum kullandık onu severek içiyordu bebeğim doktora danışın bence bunu
Fatmanur-737 Prensannesiiiiiiiiii doktor ısrarla evolvia diyor yani bebekle evde ben ugrasiyorum yemiyor yemedigi icinde agliyor sürekli huzursuz malesef
Prensannesiiiiiiiiii Fatmanur-737 oda iyi bir mana diye duydm bide içine vanilya esansı mi yanlış hatırlamıyorsam ondn katabilirsiniz demişti alerji doktoru bir sorun isterseniz doktorunuza
HLmom Fatmanur-737 aptamil yada similac öneririm kızım similac olanı daha çok severek içti doktor raporlu olunca ücretsiz alınıyor hem
Babyfacee Fatmanur-737 evet evet rapor çıkıyor ücretsiz alınıyor. Devlet karşılıyor sağlık problemi olduğu için
nefesimm Yaklaşık 1 yıldır alerji maması kullanıyor kızım. Evolvia ile başladık. Sevmedi. İçine bir iki damla ev yapımı pekmez damlatıyordum doktor tavsiyesi ile. Sonra neocate e geçiş yaptık. Hiç zorlanmadı. Dilerseniz doktorunuza bir danışın
cemre_-34 Fatmanur-737 mamanın içine tatlandırıcı olarak vanilya ozu ya da vanilya çubuğu ekleyip tatlandırır olmadi mama hazırlamadan önce 1 2 saat hazırlayacağınız kadar bir kaba koyun havalandırın öyle verin birde böyle deneyin