MihribanEr Iyi aksamlar hayirli ramazanlar hanimlar trendyoldan bebek arabasi alip memnun kalan varmi ne cok pahali ne cok ucuz orta halli bi bebek arabasi ariyorum hafif kullanisli boyle yada siz hangi arabalari kullaniyorsunuz?
1balkizannesi MihribanEr mesela aynı markayı farklı sitelerde araştır N11, Hepsiburada,civil, ebebek 😍
serenittyyy MihribanEr evet ben aldım 10 ay önce 750 tlye almıştım gayet güzel göründüğü gibi geldi hala kullanıyorum ama şuan fiyat nedir bilemiyorum
Meryemcez MihribanEr ben trendyoldan aldım chicco ohlala 2 tabi alali neredeyse 1 yil oldu fiyatlar uçmuş ama öneririm çok hafif ve kullanışlı bi sorun yaşamadım bu zamana kadar bende oto koltuğu arayisindayim
Tuba11 MihribanEr Ben geçen sene ablam doğum yapmıştı ona almıştım hediye olarak. Baston istemişti bende baston Bebek Arabası almıştım, kullanıyorlar ve memnun.
MihribanEr 1balkizannesi kafamda hic belirli bir marka yok acikcasi pek bir bilgimde yok siz hangi marka kullaniyorsunuz🥰😇
1balkizannesi MihribanEr https://ty.gl/mgqf6n3pom ben bundan aldım ama geçen sene aldım o zamanlar fiyatlar uygundu 120 TL’ye almıştım masa sandalye olduğu için iki avantajlı Ben memnunum yani. Bana göre bir ton para vermeye hiç gerek yok düşecek olan bebek her türlü düşer diye düşünüyorum taşıması da zor olanlar tavsiye etmem.
serenittyyy MihribanEr link atmayı hiç bilmiyorum ama trendyola Tommybaby Tornado plus gold yazınca ilk çıkan bebek arabası 1429 tl olmuş ben 750ye almıştım😕😕
Daisygirll MihribanEr link atmayı bilmiyorum keşke becerebilseydim baby 4 diye aratırsanız görebilirsiniz🌸
MihribanEr 1balkizannesi aynen katiliyorum size bir dunya para vermeye hic gerek yok🥰yanliz linkteki urun mama sandalyesi😂 ben bebek arabasi demistim
Aselinannesii6 MihribanEr ben almıştım 2 buçuk sene oldu baby home almıştım sonrasında tekerleği bozulmuştu ama satıcı baya yardımcı oldu parçaları gönderdi şuan sapasağlam ☺️