elcn4139 Ben bu Ramazan’ı hafif geçirmeye çalışıyorum iftar da az sahurda daha az 😂 en güzeli haşlanmış ya da tavada yumurta yanına bol salatalık az domates kahvaltılıklar iyi gidiyor hep onu yapıyoruz diğer her şeyi denedik ya susatıyor ya acıktırıyor. Ben kendime gün aşırı da gronola süt yapıyorum oda tok tutuyor beni 🥰