Herkese merhaba arkadaşlar. Belki bu konu daha önce açılmıştır bilmiyorum lakin tecrübeli ebeveynlerin yardımına ihtiyacım var.
22 aylık bir kızım var ve sanırım şu anda ‘2 yaş sendromu’ denen o illet şeyle karşı karşıyayız. Bu sürecin bu kadar yorucu, sinir bozucu ve gerici bir süreç olduğunu bilmiyordum. İnternetten araştırıyorum bu süreci nasıl daha rahat ve sorunsuz atlatabilirim diye ama hep klişe şeyler yazdığı için net bir çözüm bulamıyorum.
Siz değerli ebeveynler, bu süreci nasıl atlattınız ya da atlatıyorsunuz lütfen bir fikir verin, çünkü o kadar geriliyorum ki bağırmak zorunda kalıyorum ve bu durum beni mahvediyor, akabinde oturup ağlamak durumunda kalıyorum.
Şimdiden çok teşekkür ederim..