Defnolita giresun benim kızım da alerjikti.Konak çok fazlaydı.Doktoru badem yağı önerdi.Sürüp bekletiyordum.Hafif tarıyordum sonra.Çok faydası oldu.Özellikle zeytinyağı sürme diye uyarmıştı,neden bilmiyorum.O yüzden kullanmadım.
giresun FtmAlprsln1- siz kaç aylıkken test verdiniz? Biz dün kan tahlili verdik yumurta süt ve süt ürünleri tamamen kestim diğerlerini açtı doktor deniyoruz..acayip kilo verdim çünkü vitamin kullanıyorum zaten..bide gastronolojiye randevu aldım onada gozukecegim ondan sonrasında iyi bir doktor ile devam etmeyi düşünüyorum
giresun FtmAlprsln1- benim bebeğim 2 aylık yaptı doktor tahlili onun sonucunu bekliyorum sonrasında gastronolojiye yönlendirdi ona gorunecegiz.. siz ne zaman ogrendiniz alerji olayını ? Alerji uzmanı ile mi devam ediyorsunuz?