Hayırlı aksamlar kızlar bebegim bugün itibari ile 2 ay 1 günlük oldu. Yaklasık 8 9 gündür aksam 7 8 den sonra bi tuhaf oluyor. Gündüzleri hiçbi sıkıntımız yok İlk baslarda sol göğsümü almıyordu aglıyodu ben ninni söyleyerek pış pış yaparsk zorla veriyodum o sekil alıyordu daha sonra ikisinide synı sekil yapmaya basladı ama bu sadece aksamları geçerli. Gaz problemimiz zaten vardı ama bu sekil hıc yapmıyordu. Atak haftası falan mı bilemedim acemiyim yardımcı olursanız sevinirim.