Hanımlar iki bebeğimde arka arkaya oldu aralarında çok yok ve gurbette yalnızım eşim yoğun çalışan bir insan ve bebeklerimde aşırı yaramazlar gerçekten onlara kızmak sesimi yükseltmekte istemiyorum bazen işler çığrından çıkıyor açıkcası sizce çok sinirlendiğim anda ne yapabilirim nasıl sakin kalabilirim