Arkadaşlar 6 aylık oluyoruz sezeryan doğumu yapmıştım artık ufaktan spora başlamak istiyorum sorularım var deneyimliler lütfen bilgilendirir misinz?
spor yaparken korse takmam faydalı olur mu yoksa bol şeyler giymek mi daha iyi
ameliyatı spordan sonra sızlayan oldu mu
bütçem diyetisyen ve salona uygun değil şuanda , bebeğide bırakacak yerim zaten yok . SiZler nasıl yaptınız nekadar ,nasıl hareketler, günün hangi sattlerinde yaptınız. Paylaşırsanız fikir verirseniz çok sevinirim . 15 kilo fazlam var ve git gide moralimi bozuyor aynaya hevesle bakamıyorum