Mekselinabyb Hanımlar merhaba bebeğim 2 aylık ama doğduğundan beri 2 yaş emziği emiyor 😂☺️ hemşireler bile şaşırdı. başka emziği almıyor. Ama buda bazen tükürüğünü yutamamasına sebep oluyor. Değişmek istiyorum önerisi olan varmı?