Merhabalar, bebeğini burdaki oyun grubuna götüren anneler var mı? Haftada 1 gün 1,5 saat olarak ayda 200₺ ücreti çok uygun geldi diğer görüştüğüm yerlere nazaran, her hafta bir tema belirleyip öğretmen aktiviteler yaptırıyor meyve saati yapıp bitiriyorlarmış, gidenler memnun kaldı mı acaba kızım 16 aylık.