345464 bende 3 normal, doğumu yapıcam, ama daha nerdeyse 4 ay var. Benim ilki biraz zordu ama ikinci çok güzel dı bu yüzden hiç korkum kalmadı ☺ sizde sadece bebeğinizle kavuşma anına odaklanın eminim bu doğum daha kolay olucak diğerlerinden çünkü vücut alışıyor zamanla. Rabbim hayırlı bir doğum nasip etsin sağlıkla alın kucağınıza yavrunuzu 🌸