Hamileliğimde ortaya çıkan bel ağrılarımın fıtık olduğunu öğrenmiştim geçen yıl.Sürekli belimde ağrı vardı ama alışmıştım ama son 6 aydır sırtım komple ağrıyor boynumdada düzlesme,fıtık var bu hafta resmen pik yaptı iki gün biraz temizlik yaptım cam sildim perdesi indirdim 3 gün önce boynumun ağrısı koluma ve sol bacağıma vurdu ama bacak agrım hafifti 2 gün camiye teravihe gittim sonrada biraz yürüyüş yaptım eşimle 2 gündür iki bacağında ağrı vardı bugün acaip bu hal aldı yürürken denge sağlayamıyorum acaip bi acı yanma var dokununca açıyor internette bel fıtığı bacağa vurur yazıyor ama bu kadar olur mu böyle bi ağrı yaşayan var mı salı günü doktora randevum var bi sormak istedim