Allah aşkına aynı şeyi yaşayıp da üstesinden gelen oldu mu bebeğim 1 aylık ve sürekli ıkınıyor uyuyamıyor uyuduğunda yarım saat uyuyor bir ıkınıyor uyanıp ağlıyor damla olarak biogaia ve sap simplex kullanıyoruz ben gün içinde rezene ve kimyon çayı içiyorum ama yok iyi gelen bişi yok kafayı yicem lütfen yardımcı olun ıkınması normal mi doktor normal diyor ama çocuk acı çekiyor gibi dayanamıyorum.😢