Aae_08 Kızlar bebeğim beş aylık, ayağa kaldırdığımda ayaklarına basamıyor yığılıyor , oturtmaya çalışınca yıkılıyor desteksiz asla oturamıyor kafası sapa sola gidiyor . Ablam gelişimi geri bu çocuğun diyor sizlerin bebekleri beş aylıkken nasıldı ?
Elif_mira20 Aae_08 canım 5 aylık bebekten ne bekliyorsunjz inanın anlamıyorum desteksiz oturması için 1 ayı daha var ki her çocuğun gelişimi ayrıdır 9 aylık çocuk bile desteksiz oturamıyır olabiliyor ablanız da çok patavatsızmış sen dert edinip üzülme eğer sende böyle bir şey gözlemlediysen en iyisi rutin doktor kontrolüne git o zatem her şeyine bakar ve içini rahatkatır kimin ne dediğine bakma
Gsmsasys Aae_08 Daha 5 aylık bebek elbette ayaklarının üstüne basacak,elbette desteksiz oturacak ama zamanı gelince. Desteksiz oturamaz henüz erken çünkü daha benim çocuklarım 8 aylıktı tam desteksiz oturduğunda. Kafaninza bir şey takıldığında doktorunuza dinleyi bence ablanizı değil 🙏 🌺
Olric11 Aae_08 ablanız doktor felan mı ? Benim oğlum 7 aylıktı daha oturmayı bilmiyordu kucaktan inmediği için her bebek farklı
Dondurmalikahve Aae_08 ablanız fizyoterapist mi canım daha zamanı var bebeğin oturması için 9 10, basması için 6 7 aya kadar zamanı var.
Ikrazumra19 Aae_08 zaten ayaklarının uzerine bastirmayin omurga gelisimi jcin dogru degil oncelikle desteksiz oturmasi icin 7-8 aya kadar zaman var once oturacak sonra ayklarinin uzerine basicak 5 aylik henuz vok kucuk
Demirac19 Aae_08 en, erken 6 aylık desteksiz oturur zaten ablan abartmış 5 aylık bebek den çok fazla bir şey beklenemez
Ysm2019 Aae_08 ablanıza göre bebeğinizin konuşması yemek yemeside gerekir sanırım 😂hey Allahım ya gayet normal bu i dedikleriniz henüz çok erken
tineanigra Aae_08 malak gibi yatıyorlardı 5 aylıkken şuan 10 aylıklar tutabilene aşk olsun 🙃 ablanız saçmalamış her bebek bir değildir daha zamanınız var rahat olun 🤗
babyfaceee Aae_08 ablanizon çocuğu 5 aylıkken uçan tekme atiyodu sanırım. Hey Allahım ya takma sen sorun yok sacmalamis
Aae_08 Abalmınki bu zamanında h sallanmadan dimdik basıyormuş ama benim çocuğum basamıyor sağa sola gidiyor yıkılıyor hemen . Oturma desen zaten oturmak sayılmaz o yüzden gelişimi ger ya da hasta olabilir dedi uyardı bende sizlernkiler nasıl diye sormak istedim