Kızım 8 aylık doğduğundan beri uyku problemi yaşıyoruz. Ne gece ne gündüz asla kucak dışında uyumadı. Denemediğim yöntem kalmadı. Gündüzleri ykuya asla dalmiyor, geceleri saat başı ayakta 🤦🏻♀️ başlarda kanguruyu da sevmiyordu. Ancak üç dört gündür sadece kanguruda uyuyor. Oturunca uyanıyor evin içinde sürekli geziyorum🤦🏻♀️ uyku sorunu geçecek mi bilmiyorum ne yapmalıyım onu da bilmiyorum 😔