SencerMom Merhba , 3 aylık erkek bebeğim var . Başının üstü konak olmuştu zeytinyağı ile yağlayıp taradm.Konak geçmişti ama yine tekrarladı, şimdide dökülmeye başladı saçları aşırı şekilde ,daha önce başına gelen var mı neler yapabilrim
Fatmannur SencerMom bütün bebeklerin nerdeyse dökülür kızım saçlı doğdu 6 aylık kel kaldı şimdi gayet iyi
Jument SencerMom benim oglumunda o zamanlar dökülmüştü. Sonra uzadı, şu an 11 aylık, çok güzel saçları var:)