Kızım ocakta 3 yaşına girdi şimdiye kadar tuvalet gitme, kaka ve çişinden rahatsız olma gibi her hangi bi emaresi olmadığından çokta zorlamak istemedim ama sürekli konuşurdum teklif ederdim her seferinde olumsuz cevap aldım. 2 bucuk yaşında deneyeyim dedim altını açtım ağladı kendini yerlere attı ama asla oturmadı, tuvalette girmedi bile zorlamadım o gün bıraktım. Dün sabahtan işte başladım. Konuştum vs. Tuvalete gitme konusunda anlaştık tamam anne dedi söylüyeceğim dedi falan ama 2 günde sadece bir kere lazımlığa yaptı. Hep altına kaçırdı. Ya Sürekli soruyorum gidip oturtuyorum yapmıyo salona geçince 2 dk geçmeden altına yapıyor artık sinirlendim defalarca aynı şeyi yaşadık sürekli söylüyorum götürüyorum ama hep aynı makina iki gündür sadece ona çalışıyor kıyafet kalmadı nasıl oluyor bu iş nerde hatta yapıyorum anlamadım. Ödüllendirme olayını da yaptım tuvallette şarkılar oyunlar neler neler yapıyorum ama yani iki günde bezdim resmen ne yapayım uzmana mı gitsem hangi alan bakar bu duruma…