Sehhy 2 aylik bebeklerde atak donemi olabiliyor lakin sizin uc gece hep aksam saatlerinde huzursuz oldugunu soyluyorsunuz uc gece aksam ne yediyseniz onu yemeyin bebegi huzursuz ediyor belli ki tekrar bi bakin hala aksamlari huzursuz mu degilse yediginizden devam ediyorsa atak doneminde her emzirme sonrasi mutlaka gazini alin ozellikle bi kere cikardi tam gazi yok olmuyor devam edin cikarmaya masaj yapin mutlaka karin bolgesine