sarenassmom kızımın (10aylık) karnında bir şey çıktı ama anlamlandıramıyorum iki gündür çok huysuz ateşi falan vardı şu an iyi karnındaki kızarıklık kafama takılıyor fotoğraf atsam yardımcı olucak birileri var mıdır şimdiden çok teşekkür ediyorum 🙏🏻💜
Zzzz sarenassmom geçmiş olsun ama alerjide ateş filan olmuyor ateş sonrası döküntü olursa 6. Hastalık oluyor ama kızarıklık onada benzemiyor gibi
Zzzz sarenassmom ama ateş sonrası vücutta döküntü olursa 6. Hastalık oluyormuş geçenlerde yaşadık ama döküntümüz daha değişikti benek benek gibi heryerde 3 gün sonra silindi geçti
aslaninanneesiii sarenassmom aynı durum bizde de var 9 aylık olduk sıcaktan mı oluyor acaba diye düşünüyorum çünkü çok çabuk terliyor bi de sadece karın bölgesinde var 🤔
sarenassmom aslaninanneesiii benim kızımda çabuk terler ama bu çok tuhaf bir şey sıcaktan değil sanki başka bir durum var gibi umarım hemen geçer ve ciddi bir şeyleri yoktur :(
Zzzz sarenassmom inatçı ateş oluyor 3 gün sürdü bizimki sonra bi anda ateş düşüp vücutta döküntü olıyor geçiyor canım bir zararı yokmuş ilaç bile verilmiyor genelde