Doğum yapalı 5 ay oluyor pko hastayım duzensz normalde adetim Şubat ayında ilk oldum bir haftadir her gün değil arada wc se pecetede sarımsı leke nokta kadar kan oluyor regl ağrım falan yok şimdi oruç tutmalimiyim gusül gerektrirmi adet dışı geliyor olablrmi arastrdm anlamadm