Gulsahelmaci Kızlar bebeğim 2 ay 11 günlük 2 haftadır gaz ve kabızlık problemi yaşıyoruz zeytin yağı vermemi söyledi doktor ama o zaman da kısuyor. Sonra fitil kullanıyoruz su an da 3 kere kullandık. Bir zararı olur mu? Sizden kullananlar var mı?
Biroglanannesi Gulsahelmaci Benim doktorumda 3 aydan önce ben kesinlikle zeytinyağını önermiyorum dedi . Her doktor farklı konuşuyor 🤣 fitil gliserin kansuk kullandım 2 kere mecbur kaldım 😶