28minikdnym Bugun o kadar çok zorlandım ki çünkü bebeğim sürekli emiyor ek gıda yemek istemiyor dişindem dolayı. 2 yaşına kadar dinen de tutulmayabilirmiş varmı bilgisi olan kızlar
plakayerli 28minikdnym 10 aylık tutuyorum ama ek gıda alıyor hatta çoğunluk ek gıdadan doyuyor bence gündüz yemek yemeyince sütüm azcık kalıyo zaten
Azyef 28minikdnym bizimkide 10aylık oldu kandillerde hıc zorlanmamıştım sımdı ıkı gündür deli gibi susuyorum diş çıkarıyor çok emıyor ondan olsa gerek alışırız inşallah
Gizem17 28minikdnym benim kızım da 10 aylik ben tutuyorum kızım da çok fazla yemek yemez genelde emer evet çok acıkıyorum ama bence dayanabiliriz 1 Ay sonuçta 🙋♀️
incitanesii 28minikdnym benim kızımda 8 aylık diş çıkarıyor memeye çok düşkün ilk günğ denedim ama çok zorlandım sütümde azaldı bşr günde inanki. Tutmuyorul bende
28minikdnym plakayerli ek gıda reddi yaşıyoruz yani bi yoğurt yiyor o kadar onun harici sürekli emmek istiyo resmen yakama yapışıyor her emmesinde de aşırı susuyorum bugun öyle oldu , aralıklı tutucam sanırım
Okuroya 15 aylık henüz tutmadım yarın deniycem tutmayı. Azı diş çıkarıyoruz bazen çok huysuzlaniyor aşırı hareketli nasıl yapcam bilemiyorum yarın deneyip göçen
28minikdnym Azyef yaa ben kandillerde hiç tutmamıştım dünde çok iyi gitmişti ama bugun nerdeyse heep emdi ve son 3-4 saat aşırı başım döndü , aralıklı tutmaya karar verdim bakalımm