Oğlum 14 aylık olmak üzere, ilk 6 ay kolikti of günde 20 bin adım atiyordum uyutmak için kucağımda evi geziyordum. Ne çekti yavrum. Şimdileri dişlerle uğraşıyoruz. Annelik ilk 2 yıl çok zor bence. Allah eksiklerini göstermesin ama insan evladı büyütmek bir sanatmış. Bu arada 2 dk oyuncak oynamaz sürekli tepemede yemek yaparken üstünden atliyorum resmen yemek yapana kadar yoruluyorum. 3 yas 5 yas diyorlar rahatlamak için belki 5 yaşında anlar biraz diye umut ediyorum. Bazı günler insan bunalıyor 🙈 ama şükür tabiki varlıkları en güzel dilek. Allah hepimize sağlıkla büyütmeyi nasip etsin