Deletedmom_58 Yaklaşık 2 saattir memede gece saat başı uyandık gündüz hep memede uyuyor yerine yatırınca uyanıyor artık emzik vereyim diyorum sinirden kendini yırtıyor 3 ay 10 günlük huni takıcam kafama az kaldı
Ksedakaya Deletedmom_58 sürekli memedeyse emzik verin ben öyle yapmıştım rahatlamıştım. Emzik kötü birşey değil. 2 yaşında sonra emerse sıkıntı
Deletedmom_58 Ksedakaya emzik sevmiyo ki ağzına verdiğim an midesi bulaniyo 😩😩çok denedim doğduğundan beri vermeye çalıştım almadı
Yuksel-yigit Allah yardim etsin benim bebegimde 3 ay 22 gunluk emzikte kullaniyor ama dediginiz gibi gece gunduzde uykuya dalamadigi icin surekli bir aglama ve uyuma istegi bende huni takmak uzereyim
Deletedmom_58 Yuksel-yigit ne güzel emzik kullanması en azından rahatlatıyor bizimki sevmediiiii gittiiiiii gözlerim yerinden çıkacak uykusuzluktan
Yuksel-yigit Deletedmom_58 dalmasina yakin besigine koyup yanina kiyafetinizi cikatip deneseniz bide hafif sallayin ben bugun oyle yaptim