PrenSesim12 hiç yakmıyoruz. Merkezi sistem. Ama cok sopuklarda hafif salonu açıyordum ama geceleri mutlaka kapalı mı dıye bakarım yoksa bebeklerde burun tıkanıklıgı ve uyku verimsizliği yapıyor. Hatta ne kadar soguk olursa olsun uyumadan ınce odasını havalandırırım