Bebeğim 4 aylık yatak odasında uyuyoruz kaloriferlerimiz de söndü odamızın ısısı 23 derece civarı ama bana soğuk geliyo sanki acaba normal mi çünkü şeyi düşünüyorum hava sıcaklığı 23 derece olduğunda sıcak oluyo dışarısı.. kızım üşüyor mudur? Sizlerin oda ısısı kaç? Eğer bizim yatak odamız soğuksa oturma odasında klima aça kapa yaparak uyucaz bu da benim için zor hem bebek için de klima çok uygun değil