Asibeonuryigit Normal dogum yapali 1 ay 17 gun oldu kahverengi akinti gelmis bozuk para büyüklüğünde hafiftende peceteye silince kan geldi bi sıkinti mi var acaba endiselendim biraz
Gg123 Asibeonuryigit bende Doğum yapalı 1 ay 26 gün oldu bugün benm de oldu bende regl oldum sandım 40 çıktıktan sonea muane olmuştım herşey normal demişti doktor
mama Asibeonuryigit kahverengi akıntım adet döngümün içinde olmuştu iki-üç kere. Doktor rahim hazır olup hamilelik isteyince gelir kahverengi akıntı demişti🤷🏻♀️ Hakikaten de hamile kaldım😁
Deletedmom019 Valla benimde 1 ay 20 gün sezaryenle dogum yaptım benimde hala koyu akıntı var kan mi bilmiyorum baya koyu ama. Doğum sonrası 40 ta doktora gidememiştim salı günü gidicem bakalım 🤷🏻♀️
Asibeonuryigit Deletedmom019 bende gitmedim 40tan sonra alttan muayne yaptıkları icin korkuyorum biraz
Asibeonuryigit Deletedmom019 hee ewet dogumdan 15 gun sonra gittim ben elle attan muayne yapmislardi bana devlete gittim ben ozelde nasildir bilmiyorum
Elifhifa Asibeonuryigit adet görüyo olabilirsiniz bende de olmuştu neredeyse iki ay ara ara gelmişti rahim tam temizlenememiş içerde kalan kanı atıyo demişlerdi. Endişe etmeyin ama bi doktorunuza sorun yinede