Annem-33 3 ay 12 günlük oğlum 3 aylık olduğundan beri sesler çıkartıyor. “Agu, aww” gibi şeyler söylüyor. Hatta bazen dikkatimizi çekmek için daha yüksek sesle söylüyor. Ben sürekli konuşuyorum, bir şeyler anlatıyorum ona o yüzden galiba 🥰 Bazen çıkardığı sesler anne kelimesine benziyor. Çünkü gün işinde “an-ne” diye milyon kere tekrarlıyorum 😂