Sehertosunn Kizlar iyi aksamlar. Yarın spiral taktıralı 2 hafta olacak bende hala ara ara kahverengi kırmızı akıntı geliyor. Normal mi?
iki_prenses_annesi Sehertosunn bende 21 Mart’ta taktirdim spirali aynı durumu yaşıyoruz canım . On gün hiç durmadan kanamam oldu . İki gündür bitti ama yine kırmızı kahve kan var . Yarın bı soracam bende sağlık ocağına gidecem bakalım normal mi
iki_prenses_annesi Sehertosunn ben yıkandım canım . Alo fetva hattını da aradım orucu tutabilirsiniz dediler yani kanamam 10 günü geçmişti artık özür sayılır dediler .
iki_prenses_annesi Sehertosunn gönül rahatlığıyla orucunu da tutabilirsin ibadetini de yapabilirsin canım. Allah kabul etsin inşallah 🙌🌺