Merhaba, ek gıdada bir ayı geride bıraktık. Sebzelerden kabak, patates, havuç, brokoli sebzelerden ise elma, armut, muz ve avokado ile yoğurt tadımını yaptırdım. Bu ay kahvaltıya geçiyoruz. bebeğim biraz kilolu olduğu için doktor meyveyi, yoğurdu ve tahılları yasakladı. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Üç gündür yumurta tadımı yapıyoruz sonra peynir ve zeytin vereceğim. Kahvaltıdan sonra kaç öğün vermem gerekiyor. Doktor ara öğün verme dedi. Kahvaltı öğlen ve akşam yemeği ver dedi ama öğle ve akşam ne yapacağım bilmiyorum. Muhallebi kilo aldırdığı için yapamıyorum, çorbalara irmik vs katamıyorum. Her gün dön dolaş sebzeleri karıştırıp çorba yapıyorum bu kadar. Sizler öğle ve akşam aynı yemeği mi veriyorsunuz ve bu ayda çorba dışında ne yapılabilir 🙄