Zeynep0808 canım benım 2 tane vardı ama tuvalete koltuğa otururken çok agrıyordu çok uzun süre oturamadım 2 hfta falan sürdü dikişler düşünce biraz daha rahatladım ama 40 gün yine agrılarım oldu hafıf hafıf doktorum 2 hfta uzan oturma fazla dedi suan çok şükür geçti hepsi zamanla gecıyor ama temiz tut enfeksiyon kapmasın