Kızlar bebeğimin kilo alımı sınırda diye doktor 2 ölçek mama ver demişti kaşık biberonla vermeye başlamıştım ama şuan memede 2. Dakikada huysuzlanıyor ağlıyor kaşık biberonu görünce gözü parlıyor nasıl unutturucam ben.. günde içtiği 60 cc ona kilo aldırmıyordur heralde değil mi sütüm arttı bence çünkü ayda 800 gr civarı almaya başladı