Kızlar bizim kız 9 buçuk aylık ama çok huysuz hiçbir şeyden memnun deği hep bir ağlama modunda mama sandalyesinde oturtmaya çalışırım oturmamak için elimden geleni yapar kendini sıkar baya ağlar hoppala aldım onu da istemiyor artık yere bıraktığımda biraz mutlu oluyor sonra ondan da sıkılıyor sizde durumlar ne 😂