Hanımlar merhaba bebeğim 2 aylık. Hem emziriyorum hem aptamil mama veriyorum. Çocuk aptamil mama her yediğinde ağız dolusu çökelek gibi kusuyor. En iyi mama dediler aldık ama bilemedim ya. Mama değişincede ishal yapar dedi sağlık ocağındaki hemşire. çocuk kusunca elim ayağıma dolaşıyor resmen 🙄