narlinco Merhaba arkadaşlar 4 günlük sezeryanlı taze bir anneyim. Sütüm yavaş yavaş aktifleştiği için aptamil mama kullanıyoruz. Bebeğim 24 saati geçkindir kaka yapmadı. Sizce nedendir? Mama kaynaklı olabilir mi deneyimli annelerden destek bekliyorum❤️
Yasemin38 narlinco sağlıkla güzel günlere büyüsün inşaAllah.🥰 bol su iç ve sık sık emzir canım saat gözetmeksizin. Mama kaynaklı olabilir. Sık emmesi hem sütünü artırır hem kabızlığı geçer😊
narlinco Yarennnnnaltnbsk yaptı yaptı o süreç iki günde bitti. Normal bebek kakasına dönmüştü ki kabızlık oldu 24 saattir tık yok😢