Bebeğim 4 aylık oldu doğduğu günden beri kusuyor. İlk 2 ay hep içtiğini kusardı şimdi peynir kesiği bazende su gibi kusuyor. Doktor reflü dedi gastrotuss baby verdi kusması azaldı ama bitmedi. Doktorda bu kusmayı tamamen kaldırmıcak sadeece azaltıcak dedi. Kg alımına gelince 3430gr doğdu şu am 5600 falandır diye düşünüyorum. Hep az kg aldı hala da öyle. Hep bende düşünüyorum niye zayıf bu çocuk diye ama kusa kusa büyüyecek herhalde