Birisimbulamayan Bebeğim 2 aylık doktor reflüsü var dedi gazı var sanıyorduk aynı sorunu yaşayan var mı neler yapıyorsunuz nasıl geçirdiniz gün içinde hiç uyumuyor 😵💫
Saadet14 Birisimbulamayan Ben bizimki 50 gunlukken kusmaya basladi baslarda da gazi vardi cidden cok cektik gazdan sonra tum testler yapildi rontgende cekildi. Bisi cikmadi ama bebek reflusu var dedi. 6.ayda gecer dedi zaten bebeklerin ilk 4 ay kusmasi fizyolojik bir davranismis bize ilk gaviscon toz verdi ise yaramadi sonra gaviscon surup verdi o da ise yaradigi pek soylenemez biz artık alistik galiba ben emzirince birden kaldirmiyorum bir muddet daha yatiyor gazini oyle aliyorum bazen gazini alirken bazen de uyumuyor mizmizlaniyor anliyoruz ki kusacak bolca onluk ve agiz bezi aldik. Ilk dogdugundan beri reflu yataginda yatiyorum sonra ustune babynest koyup besiginde şuan oyle yatiriyorum sallamak asla yapmiyoruz. Zor cok yoruldum bende ama bebegim kusunca rahatliyor ve gülüyor kusamazsa cok mizirdiyor
Gkcee16 Birisimbulamayan merhaba geçmiş olsun. Bizde de aynı problem var,1.sütünüz tazikli geliyorsa emzirmeden önce biraz sağmanız lazım 2. Her emzirmeden sonra 10 dk yada reflüden dolayı hırıltılı nefesi oluyor o geçene kadar omuzumda bekletiyorum hem gazını çıkartmış oluyorum hemde sindirmesini sağlamış oluyorum böylelikle kusmuyor. Son olarakta eğer çok memede kalıyorsa meme değişimi yapıyorum o arada gazını çıkartıyorum
Birisimbulamayan Elifgnc gündüz hiç uyumuyor uzun uykuları yok hırıltı iç çekme ağız ekşitme çok oluyor emerken tıkanma bide
Birisimbulamayan Saadet14 benim bebeğimin kusması yok bi değişik reflü heralde şurup vs vermedi tıkanması oluyor sadece
girayveannesi Reflü maması yiyor günde iki kere birde reflü yatağında yatırıyoruz çok kusuyordu bunlar iyi geldi şimdi çok emmedigi sürece kusmuyor
Birisimbulamayan Gkcee16 evet taZyikli geliyor ama biberon sevmiyor almıyor yani sağsam birazını devamıda tazyikli bende sırtımda tutuyorum hiç uyumuyor gündüz bebek arabasında uyuyor gece yatıyor
mesfils Benim oğlumda 3 aylık onda da benzer durumlar var, doktoru reflü demedi ama ben yatağını biraz eğimli yapıp yatırmaya başladım. Doktoru emzirme sıklığının düzenli olması gerektiğini söylemişti kusmaması için.
Saremmbugra Birisimbulamayan evet yarıyor. Hatta 3 gün vermedim kusmazsa devam etmem dedim ilaca. 4. Gün tekrar kusmaya başladı
mesfils Birisimbulamayan gündüz daha sık aralıklarla uyanıyor geceye göre ama gece de özellikle 2’den sonra sıklaşıyor uyanması neredeyse iki saatte bir bazen saat başı bile uyanıyor. Gece hiç mama vermiyorum ondan sanırım.
Gulsahek Benim kızımda reflü. Ben doktorumun verdği gastross baby şurubunu kullanıyorum baya iyi geldi hatta hiç kusmuyor onu verince. Emzirdikten sonra 15 dakika omzumda tutuyorum sırtını sıvazlama hafif hafif popusuna vurabilirsin gazını çıkarmak için. E bebekteki kiraz çekirdekli reflü yatağında çok işe yarıyor.
mesfils Birisimbulamayan gündüzleri bebek arabasında uyutmadı denediniz mi özellikle dışarda güzel uyuyorlar 🥰
Saadet14 Birisimbulamayan O nasil reflu ki oyle degisik bosver olmasin kusmalar insani mahvedio inan her kusma sonrasi serum fizyolojik yapiyoruz bazen burnundan dahi kusuyor 🥺